tänk till!

Sandra om herregud!:
Gumman, alla vet att det är mig du pratar om.
Om det är någon av oss som beter sig omoget är det du.
Jag menar man är inte uppkäftig via sms :S?
Kom i verkligheten istället, anser att det är så man löser konflikter bäst. Men vem är det som inte vågar stå upp för vad man säger och tycker? Och vem är det som letar bråk? Det är du Carolin. Ledsen men jag tänker inte lägga ner en sekund till på dig och ditt skit snack.




Så låter det när du kan stå för vem du är. Då ska du komma och tro att du är så himla duktig och bla bla bla. Och snälla rara, letar jag efter bråk? Du hörde av dig till mig i lördags och det var du som började skriva en massa elaka saker igår när jag skrev grattis till min barndoms kompis som fyller 18! Hur fan kan man skriva något elakt där? Helt seriöst, när jag skriver grattis till min barndoms kompis som fyller år, fattar det inte! Men alltid ska du komma med något jävla skit. Jag har inte nekat en ända sak jag har sagt om dig för jag vet om att allt jag har sagt är sant, och det är de verkligen också. Jag går inte runt och håller på och ljuga hit och dit. Det är inte jag som håller på och försöker förstöra för andra Sandra, det är DU och ingen annan. Jag försöker inte kontakta dig, det är du som kommer till mig och Andreas hela tiden, hela tiden kommer du med någonting. Bara för att försöka förstöra hela tiden. Men det funkar inte så. Hur kan man leva ett bra liv, när man försöker få alla andra till att må dåligt? När man försöker få alla till att bli ledsna, när man håller på och hotar med att nästa gång jag ser henne ska jag inte vara fin i munnen mot henne iaf jag förstår inte vad det är som gör att du mår så bra utav detta? För ska jag vara ärlig så tror jag inte att du alls mår bra utav att hålla på så här, för det kan verkligen ingen människa göra. Så ska jag vara helt ärlig så tycker jag att du ska nog börja tänka efter lite på hur du beter dig, för ska du hålla på så här sen när du blir vuxen också?`Det funkar verkligen inte i längden. Men detta är bara vad jag tycker, vet inte om någon håller med mig men det får kvitta för jag tycker som jag gör och det kommer jag inte ändra på. Och varför lägger jag ut det här? Jo för alla ska få se, hur det är du beter dig, du spelar ett spel som jag tror att ingen egentligen vill vara med på, så bara avsluta det spelet och tänk efter lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0