herregud!

jag förstår mig inte på vissa människor! Håller på och säger en massa elaka saker hela hela hela tiden, eller ska jag säga HELLA? Som du gör, för jag vet om att det är fan bara du som håller på och skriver hella, ingen annan gör det!

Mår du bättre utav att försöka trycka ner mig eller vad är saken? Förstår verkligen inte det, så förklara det gärna för mig, för som du beter dig just nu är så fruktansvärt löjligt så det är sjukt. Du tror verkligen att jag tar åt mig utav vad du säger och skriver va? Jag tar inte åt mig för fem öre av vad du säger för jag vet om att jag ser tusen gånger bättre ut än dig och ditt hästhuvud!

Du beter dig som en 14 åring, alltså en fjortis men oj förlåt jag glömde. Du ÄR ju en fjortis.
Låt mig vara och försök att tänka på ditt eget liv för att få det lite bättre iaf! 

SÅ, flickor som försöker få andra att må dåligt mår själva dåligt!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Gumman, alla vet att det är mig du pratar om.

Om det är någon av oss som beter sig omoget är det du.

Jag menar man är inte uppkäftig via sms :S?

Kom i verkligheten istället, anser att det är så man löser konflikter bäst. Men vem är det som inte vågar stå upp för vad man säger och tycker? Och vem är det som letar bråk? Det är du Carolin. Ledsen men jag tänker inte lägga ner en sekund till på dig och ditt skit snack.

2010-02-17 @ 22:11:03
URL: http://itsbedtime.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0