ojoj.

Nu var de en hel vecka sen jag skrev sist!
På nått sätt så vill jag skriva, men det känns som att jag glömmer bort att skriva om jag ändå inte har någonting att skriva om?
För hur skoj är det att sitta och läsa om att jag har varit i skolan sedan så åkte jag hem och gjorde något arbete som ska lämnas in, sen träffade jag kanske Andreas och sen så gick jag och la mig. Ja de låter ju sjukt ball att skriva om de... kanske inte nej! :)

Ska iaf vara hemma och jobba med mitt projektarbete idag, måste måste måste verkligen komma igång med det nu, för annars sitter jag där utan betyg och de vill jag ju verkligen inte!!!

Måste även börja träna lite inför mitt gesällbrev som jag ska göra... viktigt viktigt!!!
Slänger upp en gammal bild från förra vintern! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0