Just de!

haha just de, jag skulle ju börja blogga igen, wiho så bra det har gått då, (Y)(Y)
ääh det kommer väl, vi får se helt enkelt!

Idag så har jag iaf varit satan ta mig effektiv!
Jag gick upp hyffsad tid, men var på världens sämsta humör kände jag! Men iaf, kom till skolan i lagom tid, det vill säga inte en min innan vi började och inte försent utan bra tid, har faktiskt gjort de hela veckan!
Sen så fyller min pappa år idag så jag tänkte överraska honom med att baka en tårta men då säger mamma att pappa hade fått för sig att köpa en, så snabbt så attans ringer jag pappi istället och berättar min lilla överraskning, heeey ball! jaja iaf, så till mitt kära jobb och handla saker till tårtan, köra hem och göra tårtan, påbörja en fortsatt städning/rensning av rummet sen äta mat och sen lite senare äta tårta sen efter det så har jag börjat på två stycken skolarbeten och jag blev klar med dom nu ikväll också, och jag är jävligt nöjd faktiskt! Så det känns sjukt bra! Fan dagen slutar iaf bättre än vad den börja, nu ska jag hitta kudden, får väl se när jag skriver nästa gång,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0