längesen!!

Oj oj oj vad längesen det var jag skrev nu! haha
kom precis på att jag hade kvar bloggen :)

Man kanske ska börja skriva lite mer igen känns rätt skönt att bara skriva av sig ibland ju. typ om lite allt möjligt.
Har ju börjat skolan igen, jävla skit schema dock men vad ska man göra åt det? :)

har praktik nu tre dagar i veckan på en salong i Lund, trivs faktiskt ganska så bra där, trevligt folk och ja, nu får jag iaf göra saker under min praktik :)

Livet rullar ju vidare som annars, om 5 dagar och 1 månad så är det ett helt år sen jag blev tillsammans med min käraste, helt galet vad tiden kan gå snabbt om man säger som så... Helt galet.
Om man tänker på det så, är ett helt år en ganska lång tid faktiskt, och jag kommer knappt ihåg vad jag gjorde för ett år sen!
Mycket ändras, personer ändras, jag ändras ja det händer mycket på ett år.

Ska försöka börja skriva lite mer här nu, får väl se hur det går! :)

får bli en liten bild på några som jag har vääldigt nära mitt hjärta! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0