tji tja tjo!

Det blev inte bättre ändå! :( haha

Var hos Helen i fredags på 807als fest, mycket trevligt faktiskt. Tog dock inte med mig min kamera så jag har tagit bilderna från Helen! :)



I lördags så blev det jobb mellan tre och nio, sedan så kom Andreas och hämtade mig så åkte vi hem till mig så jag kunde göra vid mig sedan så åkte vi ut till esarp för Anki och Stefan hade 100års fest, en riktigt trevlig kväll blev det.
Andreas föräldrar åkte vid två tiden i think... Sedan så kom mammi och hämtade mig och Andreas vid tre tiden. :)

Och idag, ja idag är man ganska så slut, ska se om Andreas kära kusin lägger upp bilder från igår och isåfall ska jag nog sno några av henne så kommer de upp här sen, men räkna inte med nått! :D
Annars så blir det väl bara att ta det lugnt idag, hela dagen har ju ändå gått nu. Nej nu ska jag se vidare på fuskbyggarna och mysa ner mig hos Andreas :)

Och ja just de,,,, NU ÄR DET BARA EN VECKA KVAR :))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0