lovley

Hade en mycket mycket mycket bra dag igår! :)
Tack för alla grattis jag har fått också :) haha

Ledig idag så det bär av till svedala med Emma och Cecce för att åka till keune, sen har jag körlektion.
Är faktiskt ledig imorgon också, så det är väldigt skönt. Sen onsdag blir de praktik och sen torsdag friluftsdag och fredag blir det egen hårvård så ja, jag klagar inte! :)Väldigt skön skolvecka om ni frågar mig! :D

Min käre lillebror ringde också igår och sa grattis till mig, saknar faktiskt någon att kunna köra lite med och ja, man saknar faktiskt honom haha! Men när han ringde igår vart mamma helt stirrig, är det simon? Får jag prata med honom? är det simon?
Haha hon är söt!
Han hade visst köpt en present till mig också, från kära kreta! haha
Sen så skickade även min morbror sms till mig igår och sa grattis, han har det också varmt, 47 grader!!! Fast han var visst i sudan. Men ändå 47, det är lite för mycket tycker jag haha :)

Nej nu ska jag göra mig i ordning för Ceccefisk kommer om typ en timme sen ska vi åka och spendera pengar! :) hahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0