trevlig dag!

Gårdagen var mycket trevlig!

Åkte ju som sagt till Ikea med Rebecca och Andreas! =) Gick där inne en runda och det är så himla skoj att se på folk som ställer sig vid en spegel och tror att ingen ser dom så står dom där och verkligen speglar sig, en gång så var det en som ställde sig och började borsta håret!
Självklart så skulle ju Andreas skämma ut oss och sig själv och göra som dom så jag kände att nu går vi vidare... haha! Sen fastnade vid en massa stolar så satte jag mig i en så säger han till mig du behöver ju inte sitta så rakt i ryggen! Jag bara men den är ju så, och då skulle han ju självklart fixa så att man inte alls behövde göra det, så vi stod ju där ett tag och fick vänta på att han skulle klura ut det men det gjorde han ju inte, han kunde bara luta hela stolen lite bakåt! haha

Handlade iaf ett litet bord är det väl typ som man har till datorn! Det är inget sånt som jag egentligen ville ha men jag får nöja mig! :) Det blev också nya tavlor som jag länge velat ha! :)))

Efter det skulle vi handla oss en china box, men nudlarna var ju dock slut!! Så vi åkte till lund istället och handlade sen körde vi ut till esarp för att släppa ut hundarna och lite så. Kollade lite på tv också sen så fick jag köra en bit hem, iiiih sjukt skoj är det!

Så idag vaknade jag vid halv elva tiden, satte mig direkt vid tvn och tog med mig datorn och mitt nya lilla datorbord ;) Andreas ringde också för en stund sen, så han sa att när han har slutat jobba idag så ska vi åka ut till nova rundellen för att han ska berätta hur det är man ska köra där på uppkörningen! :)

Ska snart släppa ut lilla spike också! :))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0