tre timmar kvar!

Jaha, och så var det ca tre timmar kvar tills man ska vara hemma hos Albin!

Albin blir 18 idag, så grattis till honom! Vid halv sju tiden ska vi hem till honom för att fira honom nu på hans 18års dag. Men jag är inte speciellt taggad just nu! Mår förjävla dåligt, ligger i soffan med mitt täcke och min älskade dator, huvudet dunkar som vanligt och jag har fått ta en ipren efter som mina tabletter de skrev ut till mig för min spänningshuvudvärk är slut! Så nu sitter jag här med en flaska vatten, har redan druckigt två, med ett dunkande huvud och en kropp som är helt jävla slut. Mitt huvud gör ont vad jag än gör, aaaaarh låt mig slippa denna smärtan snälla! Orkar inte med den längre! Får väl ta och resa på min röv snart och pallra mig in i duschen och ah bara tanken på det får mig att bli ännu tröttare!
Får väl dricka upp mitt vatten, och ge mig själv huvudmassage!

Nej nu får det vara slut med massa deppigheter här!
Nu får vi hoppas på en bra kväll istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0