Tisdag!!

Och så var det tisdag igen, och andra dagen på lovet :)!!
Dock så blir det jobb idag igen, fast mellan tre och nio idag.

Dock så har min förkyldning blivit värre igen vilket inte gillas alls! :( Får hoppas att det inte blir ännu värre bara!

Umgicks med Rebb och Emms en stund igår, trevligt det var ju dock ett tag sen! :) Så det var mycket trevligt! Lite kallt att cykla hem bara för jag hade ju världens jävla motvind!!!! (N)

Ska nog ta och gå till jobb idag, det är ju sol ute idag, får bara hoppas på att det inte börjar regna nu bara! haha Det är lite grå moln utan för fönstret, får väl ha ett paraply i väskan! :)  Men nu ska jag ta och gå och äta frukost!

Kommer kanske en uppdatering innan jobb annars kommer det nog efter om jag inte är alldeles för trött! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0