sjuker bööööhl

Var ju som sagt hemma igår!
Gjorde inte så mycket, sov mest och tog det lugnt sen så innan jag gick och la mig igår så tänke jag, ja praktik imorgon det kommer nog bli skoj, för jag har ju ny praktikplats och tycker om det mer nu, MEN hur mådde jag när jag vaknade imorse och HUR mår jag nu? Jo bajs och känner mig riktigt jävla hängig har äcklig feber och allt kan typ bara dö!
Har skit ont i näsan också för den rinner hela tiden och svider?! Liksom vafan är det, fan jag pallar inte detta jävla skitet!!!!!

Sen har jag också kommit på att, fyfan vad det är TRÅKIGT att vara sjuk, man kan ju inte göra nått, och framför allt, man ORKAR ju inte göra något. Nä fyfan på denna dagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0