rätt kass!

1. Jag glömde att uppdatera igår när jag kom hem. Varför?  Jo för att jag var hemma ganska sent, var jävligt seg! Sen så skulle jag göra mat och efter det så bara slängde jag mig i sofan.

Rätt kass nr
2.
Hade ju tänkt att kolla på det bella & tyra show igår, men det funkade verkligen inte! Hörde bara lite prat någon gång men absolut ingen bild alls, ganska tråkigt och dåligt! :( Funkade det för någon annan om det var någon som kollade?

Nu till lite bättre saker kanske!
Är ledig idag för att jag ska iväg på en grajj senare, och + att min handledare inte hade några kunder idag helt enkelt lite konstigt men men, så det var ju ändå onödigt om jag hade åkt dit, kunnat vara där i ca två timmar och sen åka igen, så istället fick jag stanna home in my bed! LIKE IT!

Vet inte riktigt vad jag hade tänkt att göra ikväll än, mammi ska ha tjejmiddag här ikväll, låter rätt skoj att min mamma ska ha tjejmiddag, borde det inte bli typ mammamiddag, eller äldretjejmiddag? Ah jag vet inte, skoj låter det iaf. Men till saken, jag känner inte riiiktigt för att vara hemma om hon ska ha massa kackel här! :D
Så vi får väl se vad dagen har att bjuda på! =) 

Ett stort plus till, JAG FICK MINA SKOR IGÅR, WIHO och passade dom? JAAADÅ! :)))))

Aha aha I like it, muma! Nu ska bara sommaren också komma! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0