praaaaktik!

Mammi kör mig till praktiken idag, guttguttgutt!! :) Får se vad vi hittar på idag för nått skoj, igår höll vi mest på att fixa lite i skåpen och så för min handledare var trött på hur det såg ut! :) haha

torsdag idag också ja, hm nått skoj på tv idag? Vet om att den bella&tyra show? börjar men vet inte riktigt om jag orkar kolla på sånt på datorn :( men men, vi får väl se! :)

Blev en mysig kväll med Helen igår på mama rosa, delade en pizza och satt och snackade i 1 timme och 40 minuter, inte helt fel :) Sen så gick vi ut en liten sväng och träffade på pierre, jonne och mauritz och sedan vid halv nio så kom Andreas och hämtade oss så körde han Helen hem och sen så åkte vi till cg för att handla nått att ha till greys! :D love it!

Men nu hade jag tänkt göra mig klar, säga hejdå till pappa för han åker till österrike idag med ca 20 andra tror jag det var?! Och han ska få åka skidor :( det vill ju dock jag också! Älskar att åka skidor i österrike, riktigt härligt är det med solen och så, ja nog om de! :D Uppdaterar när jag kommer hem efter praktiken :D

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0