Onsdag morgon!

Onsdag idag,
det känns verkligen inte som det? Men men

Praktik idag också, får se vad det händer för nått skoj idag.

Och vad jag inte hade tänkt berätta igår var att lilla mange hade sprungit bort, så vi var ute och letade efter honom ett rätt bra tag, vet inte riktigt hur länge han var borta men imorse så var han iaf tillbaka! Tur var väl det.

Så går dagens kvällen började med att Andreas häntade mig när jag hade slutat praktiken sen så åkte vi och handlade mat sen ut på landet, var där vid 6 tiden och så skulle nicke iväg så han lämnade mange hos oss, men när han skulle köra så var han ute så kallade han men han kom inte så han sa att vi skulle vänta en liten stund så skulle han nog snart vara där, men var han det? Icke!! Så det var bara till att gå ut och leta men han kom inte hem så nicke fick köra ut och leta sen men han hittade inte heller honom men sen så imorse hade han varit hemma iaf så vi vet inte riktigt hur många timmar han var borta heller men det var ju en del iaf!

Hade tänkt att göra mig i ordning nu snart för bussen går till dalby klockan nio! :)

Puss på er uppdaterar när jag kommer hem! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0