nej fyfan!!

Nu börjar jag bli väldigt irriterad! Jag har inte fått mina saxar än och börjar bli måttligt lack nu, för jag skulle fått dom förra veckan, så jag går här, varje jääävla dag och bara väntar, men är där nått i brevlådan, eller är där någon som ringer på dörren för att lämna ett paket? NEJ det är de inte, blir så jävla ledsen! Liksom säger man, ja men de kommer nästa vecka, då ska de göra de också, nu har jag snart väntat i TVÅ! Det är faktiskt inte okej, säger man en vecka så är det en vecka, verkligen inte mer!! Vet om att jag är mest irriterad just nu men vem hade inte varit det? Kommer ju bli glad igen när jag får de, men man kan ju undra när det är...

Sitter i sängen just nu, med en satans huvudvärk dock, får väl ta mig en ipren eller nått snart.

Fick blommor igår av min älskade pojkvän, 

jag har världens bästa pojkvän!  <3
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0