Måndag!

Idag så börjar två veckors praktik för mig! Men...
jag är ledig idag! (Y) haha Så egentligen kan man ju säga att den börjar imorgon, är ledig nästa måndag också så ja, jag klagar ju iaf inte!

Har inte dirket planerat något speciellt idag, ska städa färdigt mitt rum, det är ett måste sen så funderar jag på att ta ett riktigt varmt och långt bad! Det var ett tag sen man gjorde det men jag har aldrig orken att fylla badkaret då är det ju tusen gånger lättare att bara ställa sig i duschen och det går ju snabbare, jaja vi vår väl se hur jag gör! 
Det kan blimånga uppdateringar nu idag imed att jag är ledig hela dagen, för det är ju ganska svårt att uppdatera när jag är i skolan, praktik eller jobbar haha! :) Men ja, jag har sagt att jag ska bättra mig och det ska jag banemaj göra också, för jag tycker ju om att skriva så då tänker jag ju fortsätta med det också! :)

Sitter här och lyssnar på Anna Bergendahl - This is my life, är fortfarande inte trött på den utan nej jag tycker bara att den blir bättre efter varje gång jag hör den!

Var förresten iväg med Andreas på ikea i lördags, vet inte om jag skrev det då? Men iaf om jag inte gjorde det så vet ni ju nu. Men vad jag skulle berätta var att jag handlade lite nya kuddar, eller ja tre stycken nya kuddar så nu har jag tio stycken så jag ligger i ett kuddberg här i min säng :))) Har dock inte kommit på än hur jag ska lägga alla när jag ska bädda sängen. Men jag har 4 stycken undertäcket för det är vad som får plats där sen får jag ha6 stycken på överkastet men det kan nog blir tjusigt, hoppas jag?! Letade också efter ett sånt litet bord som man kan ha i sängen och ha tex datorn på, inget sånt jätte stort som man har över hela sängen som står med ett ben på varje sida av sängen, utan ett jätte litet som typ går över benen. Hittar ingen bild på ett men om jag gör det eller om ni förstår redan nu så kanske ni vill kommentera var man kan hitta ett? Hade varit super gulligt! :)

Mina skor från hm som jag beställde, de var ju försmå och jag har fortfarande inte fått ett par nya :(((
Ni måste ju hålla med om att dom är finfina! =D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0