jipidipido?

Vet inte vad det betyder och vet inte vad det ska betyda, kände bara för att skriva något så här på morgonen! Be happy :D

haha nej men, såg ju som sagt greys igår sen decka jag typ dirr, sen vaknar jag vid fem tiden kanske och armbågar andreas i huvudet (a) hahahah, faktiskt verkligen inte meningen men, han reste ju sig upp när jag tittade vad klockan var! :(

Så han åkte för ca en kvart sen nu, och jag ska försöka få mamma till att köra mig till Dalby idag (YYYYYYYY) Känner inte för att sätta mig på en sunkig buss idag :( Men men!!

Får väl börja göra mig lite klar nu snart om hon inte kan köra för då måste jag ju som sagt ta bussen fem över nio, när jag börjar tio :( haha

Nu ska jag iaf försöka hitta nått att ha på mig! Hoppas att ni får en lika bra dag som jag hoppas på att få! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0