jag mår...

dåligt dåligt dåligt dåååligt!

Skulle egentligen jobbat mellan elva och sju idag, men jag klarar icke det för självklart är jag fortfarande sjuk!
Det har gått över lite i näsan nu, och istället så har det hoppat över till halsen! så nu hostar jag hela tiden istället för att inte kunna andas genom näsfan!!

Så jag har ju då legat i sängen HELA dagen, har gått upp för att äta lite sen blev det sängen igen, känner mig riktigt seg och deg!

Mamma och pappa ska iväg idag så för mig blir det kebab rulle!!! :) Så ja, Andreas kör och fixar det sen och lite annat gott så vi ska ha en liten mys kväll här hemma. Jag har världens bästa pojkvän!!!!!!! :)))))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0