jaaaao! :)

Det blev en trevlig kväll igår! Fast jag mådde så himla dåligt innan men när Helen kom hit så blev det lite bättre!
Jag stressade så himla mycket att ja, jag blev väldigt var så innan vi blev hämtade så satte vi oss utan för mig och tog oss en cider. Den nya xide, spring! Jävligt god är den måste jag säga!! :))) Så det är verkligen tummen upp och att rekomendera! :)

Det bjöds på mat och så igår också och ja, det blev en väldigt lyckad kväll! :)
Idag ska jag nog bara ligga hemma och lada mig för jag är äckligt jävla trött just nu, och det gillar jag ju verkligen inte! (N)=( Men det kan vara skönt att bara vara hemma ibland också.
Det blev lite bilder igår men jag har inte lagt in dom på datorn än så det får ni lugna er med lite än så länge! :)

Nu ska jag hoppa in i duschen! Pussss
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0