Herregud, ja herregud!

Har ju prakitk nu i två veckor och igår när jag och min handledare satt och åt och pratade lite och så, då ringer plötsligt min mobil, dolt nummer så jag bara ööh vem fan ringer mig nu liksom när jag har praktik så svarade jag iaf, så sa jag ju självklart hej det är carolin för personen hade ju kunnat ringa fel, så säger någon tjej med en konstig röst är det carolin? Så börjar hon hålla på och säga att jag har hållt på med hennes kille i helgen?!!?! ööööhm, what?? Har fan varit med Andreas hela helgen och hos Helen i fredags så var där ingen kille jag snacka med som hade tjej. Och i lördags var jag ju ute på landet med Andreas, Rebecca och P, och vad jag vet så har P inte flickvän och jag hoppas ju verkligen inte att Rebecca har gått och blivit pojke och skaffat flickvän, låter väääldigt orimligt. Sen så i söndags var jag ju ute och körde med Andreas, och vad jag vet så är ju han min pojkvän, så honom får jag hålla på med hur mycket jag vill, sen var vi ju på ikea.
Sen en ännu roligare sak, är att denna tjej inte kan säga vad hon heter, eller vem hennes kille är. Hon kan inte heller säga vilken dag det var, så fruktansvärt sjukt vad små flickor kan vara löjliga nu förtiden! :)
Sen så undrar jag också, alla ni som håller på och försöker förstöra för folk, skapa rykten och sånt, förlåt men vad får ni ut av det? Ni måste ju verkligen må riktigt dåligt själva, framför allt när man inte ens står för vem man själv är. Ja herregud dagens människor alltså... Ska ni nånsin växa upp?

Men nog om det! Igår när jag hade slutat så tog jag mig in till lund så hämtade Andreas mig så följde jag med honom till ett ställa där han jobbar nu ett litet tag sen vid fem så åkte vi ut till landet för att släppa ut Mange, men sen tyckte jag så synd om honom när vi skulle åka hem att han fick följa med oss, så igår kväll träffade vi Helen en stund var ute med Mange lite och så, faktiskt väldigt skönt att vara ute för det var inte kallt, om man hade kläder på sig förstås, det var ju inte så att man kunde gå ut i bikini! :)

Idag så har det ju varit praktik igen, trevligt trevligt! :)
Min söte pojkvän hämtade mig så åkte jag hem för att äta och han skulle duscha sen kom mormor hit så slingade jag henne för hon åker till gran canaria på lördag :( Fusk, alla åker ifrån mig, först Andreas på sportlovet, sen min farmor för en vecka sen ca kommer hem i helgen dock, sen min pappa, och nu mormor jag vill ju också åka iväääg! =(((

Nu ska jag ta hand om Andreas lite för han har nästan somnat här i soffan och tycker att jag kan bli klar nu! Så puss och godnatt kommer inte skriva mer idag för jag ska se greys klockan nio sen blir det sängen som väntar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0