dåligt!

ojojoj jag har varit väldigt dålig på att uppdatera nu på tre dagar!
Illa illa illa inte alls bra!

Sitter just nu med Andreas och P och tittar på tv, jag och andreas ska laga mat sen sedan så ska vi ha en myskväll här ute på landet I think med lite jordgubbar och vindruvor!
 
Ska börja skriva mer nu för detta är ju illa har inte skrivit på tre dagar (N)
Men vad har hänt under dessa dagarna då...
Igår var jag, Emma och Andreas på obs och sen nova, sen blev det en tv kväll med Andreas myspys. I måndags var jag ju som sagt ledig och var och byggde på mina naglar på kvällen så gjorde jag andreas och p tacos sedan åt vi kladdkaka och glass, mums!

Handlade förresten väääärldens sötaste klänning igår gillas!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0