bannemej!!!

Idag ska jag till skolan, jag ska jag ska jag ska jag ska!
Orkar inte ligga hemma mera nu, riktigt jävla tråkigt är det. Ska aldrig mer bli sjuk har jag från och med nu bestämt! Dock kan jag fortfarande inte andas genom näsan och jag har en jääkla hosta men den börjar bli bättre så det tackar vi för! Känner mig dock mycketmycket piggare idag än vad jag gjorde igår. så nu ska jag göra mig klar sen går bussen till sjöbåt klockan nio! Måste också kolla med cecil om hon kommer idag, hope so!!

Förresten, jag tog en promenad på lite mer än 2km igår den rundan jag gick ligger på nått sånt har jag för mig så det var väldigt skönt! Nu ska jag fixa till mig pussss :D!

Uppdaterar när jag kommer hem, det är dock inte förrens klockan 5 jag är hemma idag imed att jag slutar 4!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0