ännu en dag!

Och så var en till dag klar!
Började med att mamma iaf körde mig till bussen och sen så åkte jag till dalby, var på salongen lite i tio så hade vi första kunden klockan tio, sen flöt det på i några timmar till lite över ett sen hade vi en lucka till klockan fem! ajaj. Så vi åt lite, sen gick vi ner till hemköp och handlade jordgubbar och kladdkaka (a) haha! Sen gick vi tillbaka till salongen och satte oss för att prata rätt mycket, jag kollade också lite på nya saxar och jag vill verkligen ha en ny sax nu!!!
 


Sen så kom andreas och hämtade mig och han såg ut att ha badat i typ aska eller använt en väldigt dålig burn utan sol! :) Men det hade han ju dock inte gjort, tur var väl det!!!! :)

Sen så åkte vi hem till honom så han kunde duscha sen åkte vi till obs så jag kunde hämta ut mitt namn halsband! handlade också ett par nya leggings, solglasögon och smink! :D Åkte hem sedan och åt och sen så kom P också hit så har vi kollat lite tv men han åkte för någon minut sen så nu sitter bara jag och andreas här och tittar lite! :)

Blir sängen efter detta så natti natt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0