ajaj!

jag har verkligen blivit jätte dålig på att uppdatera nu om dagarna. Vet faktiskt inte varför men en sak vet jag, och det är att jag ska bli bättre!

Igår så var jag Andreas, P, Nicke och Albin hos Nickes föräldrar, det huset som Andreas ska passa nu eller ja, passa hundarna iaf. Det blev en hyfsat trevlig kväll, efter det så blev det lite film för min och Andreas del men vi somnade båda två och sen vaknade jag någon gång mitt i natten och fick stänga av den.
Sa också en väldigt dum sak igår när vi var här hemma och åt, jag frågade pappa om det var is övanför poltäcket han bara ja det är de, så frågade jag men då kan man ju gå där nu? Så sa han då att nej det kan du ju inte för då kan ju det gå sönder och dum som jag är säger jag, men vi kan ju ta av det? Ni som inte riktigt förstår så har vårt vinterpooltäcke små hål i sig för att då regn och snö ska kunna rinna igenom så imed att det hade frusit ovanför täcket så har det ju fryst fast i vattnet under också men min pappa sa att om jag ville försöka lyfta det så fick jag gärna göra det, men jag kände att det var nog bäst att låta bli för jag hade ju antingen tagit sönder nått och sen så hade jag ju aldrig lyckats ändå! (N)

Till nått annat, vädret, jag älskar det, solen skiner och verkligen värmer när det inte blåser. Snön håller på att försvinna, kan man nått annat än vara glad? Nej för det kan man verkligen inte! Våren är påväg, min födelsedag är påväg sommaren är på väg!!!! Det kan ju bara inte bli bättre, love it! :) Idag så blir det bara en chillkväll ska upp och jobba tidigt imorgon :( börjar 09:30 till 17:00 men, det är pengar och det är ju aldrig fel! :)

Sitter också och lyssnar på Anna Bergendahls låt this is my life, riktigt duktig är vad hon är ju, hade verkligen inte varit fel att ha hennes röst! Låten är också bra för den delen!

La även i mer slingor i mitt hår igår, dock samma färg som innan för jag hade börjat tappa en massa så det började bli väldigt vitt igen och det vill jag verkligen inte ha! Så nu är det lite mer ask igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0