söndag!

Har varit hos mina kusiner i blentarp idag för Melinda snart fyller 15år! :)
Trevligt trevligt, när vi kom dit så åt vi gott satt och pratade lite sen så kollade vi på lite bilder och sedan så klippte jag Melinda och sen blev det ju självklart tårta!

Är hemma nu igen och vet inte riktigt vad jag ska göra nu, ska iaf klippa Jacob sen. Hur ska jag orkar?! sjukt trött, men det är väl bara till att ta sig i kragen och göra det!

Jag har också bestämt mig för att, nu MÅSTE jag verkligen börja träna, för fyfaaan vad jag är klen helt serisöt, nej fyfan det är ju nästan pinsamt!
Men hålla på med dieter och sånt? haha NEJ tack säger jag bara! man måste faktiskt kunna äta normal mat, för det är inte ens fint när man är så äckligt smal eller om man är helt över tränad!

Och mitt trappa ner på rökandet har gått åt skogen, precis då när skolan börja igen var det faktiskt jävligt bra, sen så gick det bara utför igen! hahah men det kommer väl gå någon gång :)

Och sen så har jag verkligen blivit kär i ett par skor jag ska köpa till våren, mhmhm vad fina dom är!
LOVE IT! :) Så dom ska jag köpa, eller ja beställa för jag tror inte att dom finns ute i butikerna?

Men men, det var lite om min söndag nu ska jag nog bara gå och ta det jävligt lugnt, pusss folks! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0