shopping!

Efter än väldigt konstig dag så mår jag mycket bättre och väntar just nu på att pappa ska bli klar med maten och sen så ska jag göra vid mig, för om en timme ca så bär det av till nova och så ska jag handla mina finfina skor, är verkligen helt nerkärad i dom?! haha like it!

Så om min kropp inte tycker att jag ska börja må dåligt igen, så blir det nog skola imorgon! :)

Har också funderat på om jag ska färga mitt hår som på bilden nedan, men ska dock inte klippa det så kort! :)



Har även suttit och knarkat Rise Against - Hero of war ungefär hela dagen!

A hero of war
Yeah that's what I'll be
And when I come home
They'll be damn proud of me
I'll carry this flag
To the grave if I must
Because it's a flag that I love
And a flag that I trust   <3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: Joel

Aa färga håret så :) det är skit snyggt!

2010-01-25 @ 17:33:50
URL: http://konzo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0