problemfylld dag!

Jaha då har an varit hemma i ca en timme nu.
Och denna dagen har varit så sjukt konstig och onödig.

Det börjar med att min buss är sen som fan, så jag sedan får springa till bussen jag ska byta till so också var sen, tack för det! Så jag kom iaf inte försent till skolan, men när jag väl sitter där på bussen började jag tänka på vad jag har för lektioner idag och så kommer jag ju på att ja just det lektionen i fotografisk bild var ju inställd idag eller vad man nu ska säga, och jag orkar inte sitta och vänta i flera timmar på samhällen, så efter idrotten gjorde jag mig klar och gick sen tillbaka till skolan med Sofia, Sandra och Nicole.
Satt vid datorn ett tag och sedan klockan elva tog jag bussen hem och mådde verkligen skit dåligt men det har blivit bätte nu, så det kanske blir lite shopping idag ändå!

Sitter i soffan nu och kollar lite på tv, så nu blir det bara till att ta riktigt lugnt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0