praktik

egentligen så går min buss om tjugo minuter, men här ligger jag fortfarande i sängen och degar,
vill verkligen inte till praktiken och tänker inte gå dit heller, utan denna dagen ska jag ist spendera ute och försöka hitta en ny plats! För där jag är nu, det är som man är en jävla slav åt dom. Dom försöker inte direkt lära mig något utan nej jag ska gå och SLAVA för dom mellan 10 och 6! Och det är jag jäääävligt trött på!

Så jag får väl orka mig upp nu snart, fixa till mig lite och sen ge mig iväg, för jag måste verkligen hitta en, IDAG.
För annars kommer jag behöva gå och slava för dom i två veckor sen när vi helt plötsligt ska ha det i två veckor! :S

Så ja, önska mig lycka till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0