herregud!

jag brukar inte klaga så mycket på schema, men detta är sjukt! Varje jävla måndag så börjar jag klockan nio med idrott och har det i en timme, sedan är min nästa lektion mellan klockan två och fyra, så jag ska gå och uggla på min skola i FYRA timmar varje måndag nu i 6 veckor för sedan är min kurs i fotografiskbild slut, så då kommer jag bara ha idrott på måndagarna.
Så pratade jag med min mentor och klassförståndare eller vad man nu ska säga idag, så frågade jag om jag lov fick lov att gå hem varje måndag efter klockan tio och då visste dom inte det! Utan nej då kanske jag måste sitta där mellan tio och tre för vi ska ha en samlad skoldag, är så sinnes sjukt arg på den personen som har bestämt detta och den som har gjort mitt schema, fyfan alltså!

Och sen på toppen av detta så mår jag så jävla äckligt konstigt, fyfan vilken dålig start på denna veckan :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0