fredag

Var i skolan mellan halv nio och kvart elva, mhm älskar fredagar och sen det största pluset är ju att vi bara har salong på fredagar, så jag klippte färdigt min docka till tävlingen och sedan så färgade jag den, vet dock inte hur resultatet blev men jag hoppas på det bästa! Annars är det väl bara till att göra om det ju?! :)


Andreas hämtade mig när jag hade slutat så åkte vi till lund och handlade lite att äta, Emilia åkte också med så hon skulle hinna med sin buss!
Sen så bar det hem och äta och bara ta det lungt! På kvällen så kom Jacob hit så kollade vi lite på lets dance och jag fixade lite musik till honom, väldigt längesen vi träffades själva och bara chilla så det var trevligt!
Senare så åkte vi till nöjes och handlade lite och sen så åkte vi hem till Andreas efter det! :)

Det var en mycket trevligt kväll, fast jag somnade typ innan tolv?!?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0