dåligtdåligt!

Jag har varit väldigt dålig på att skriva nu de senaste dagarna! så det säger jag förlåt för :)

men jag har haft en väldigt bra vecka, synd bara att det finns så himla stora idioter i denna värld, lider med dem!
Går och säger att dom har mvg i svenska och skriver sedan männsika?! Hur svårt är det att stava till människa liksom? :) Och sedan hella?!
Och sen så kan vi bara ta ett exempel på en mening ; Och sedan så ska jag gå DITT.
Ordet ditt betyder att något är din sak, eller det är ditt armband. Det heter ju faktiskt och sedan så ska jag gå dit.
Sen så kan vi ju ta ett exempel jag precis såg, min plånbok blev stullen?! haha för fan!
Men men orkar inte lägga ner tid på sånna just nu så puss på er!


Så min vecka, i tisdags solade jag ju då med Rebecca sedan gick vi hem till Andreas och tog det lugnt,
under onsdagen så var jag hemma hela dagen och på kvällen hos andreas, kan vara väldigt skönt att bara slappna av ibland. Var hemma på torsdagen också för jag ville verkligen inte ge mig ut pga hur vädret var under onsdags kvällen :( Så jag var hemma hos andreas med honom och p sedan åkte vi till nova och bytade ett par leggings som jag hade köpt som var sönder, rätt så dåligt.
Och på fredagen så fick jag äntligen färga mitt hår, blev riktigt nöjd också för den delen så det tackar vi för!
Var barnvakt på kvällen, gick prima! Jobb igår och idag ska jag bara sitta i sängen och kanske soffan med datorn i knäet!

Bild på mitt hår kommer upp så fort jag har en! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0