133

Varför inte börja räkna ner, redan nu?! :) haha

Tackar för ett underbart nyår gör jag också, riktigt mysigt och trevligt var det.
Dagen efter så mådde man som man förtjänade! Det blev bara soffan hela dagen och kräng i mängder! Pizza godis läsk och ja, fyfan!
Får väl banta nu i en vecka för att bli av med allt man har ätit de senaste dagarna!

Idag så Blir det harry potter maraton! ;) haha loveee it
Fick mig precis en lite tankeställare, about den 5de! Funderar fortfarande dock på hur jag ska göra, vet inte om jag är speciellt intreserad utav att göra det när man sätter ett datum och ojsan så glömmer vissa det, rätt dålig stil, om man frågar mig förstås!
Fast det hade också varit väldigt skönt att åka in där och bevisa att man är bättre ändå.
Men hur taggad är man egentligen på att behöva gå upp senast åtta, ta bussen till SKOLAN klockan nio, när man har lov? Jag är inte speciellt taggad på det iaf!
Men vi får väl se, min lärare ringde mig precis och tyckte att jag skulle komma dit, så denna dagen kommer att gå åt men att tänka på vad jag ska göra!

Men nu så ska jag ta och äta frukost, skriver kanske senare ikväll igen! :) Bild från klassfesten, <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0