trött

Och så var man vaken, kvart i tio är klockan och jag är vaken, jag är trött och ändå vaken.
Har inte sovit så jätte mycket inatt, har vaknat nästan hela tiden och massa sånt ganska jobbigt.

Kvällen igår blev iaf bra, Helen kom hit vid sju tiden så satte vi oss och bara snackade lite och så, det var ett tag sen nu! Sen så klippte jag ju henne också, blev faktiskt väldigt nöjd med det! :) Efter det så gick vi in på mitt rum igen och väntade på att min mamma skulle komma hem för att få henne till att köra oss till Emma och det gjorde hon, så vi åkte hem till Emma vid tio tiden och där var lite andra söta människor också så det var skoj, sen vid tolv ringde mamma mig och sa att hon kunde hämta mig för hon skulle lägga sig då och gått hem från Emma till mig, ja det är bara nått som jag inte ens hade fått för mig!

Vet inte riktigt när jag somnade igår men nu är jag iaf vaken och väntar på att Andreas ska ringa sedan så ska jag nog gå och äta lite frukost! :)

Pusss så länge, uppdaterar senare under dagen så klart!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0