Torsdag morgon.

Så var det Torsdag, tänk att det har gått en hel vecka nu sen jag blev utskickad från skolan! ;) hahaha herregud. Men nog om det.

Skulle ju egentligen åkt till malmö med några från klassen idag men det blev lite förhinder?! kan man väl kalla det så det får bli en annan dag! :) ska fråga mamma om hon kanske har tid att följa med idag annars så ska jag åka iväg med Andreas på måndag ändå ju! :) ska även fylla i naglarna på måndag!

Men just nu så har jag inte planerat något annat än att ligga kvar i min säng, vääääldigt länge. Vaknar ju så himla tidig tycker jag och sen så är jag ju också skit trött på kvällarna, men men! :)
Detta är också första natten på hela lovet som jag har sovit hela natten och inte vaknat en endaste gång, lite bra faktiskt! ;)

Sen så igår innan jag skulle gå och lägga mig la jag och tänkte på alla dessa jävla kommentarer jag får väldigt ofta, som du/ni som skriver och det finns lite saker som du/ni nog borde veta!

1. Jag tar verkligen inte åt mig, inte när personen inte ens vågar stå för vem den är?!
2. Du/Ni som gör detta här måste må väldigt dåligt själva, för varför försöker man annars trycka ner någon annan så pass mycket som du/ni försöker med mig?
3. Är ni helt inställda på att försöka förstöra för mig eller? Skapa rykten och sånt? Du/Ni lyckas inte iaf. Kolla mitt inlägg igår som heter "klippt mig idag" så förstår ni andra som läser också vad jag menar.
4. Låt mig se ut som jag gör, jag hade inte direkt tänkt ändra på det för någon/några anonyma håller på och kommenterar en massa skit om mig? Jag är nöjd och tänker inte ändra mig för det!
5. Har du/ni inget bättre för er än att försöka komma på en massa skit om mig och försöka förstöra mitt förhållande med min pojkvän. En sak är säkert iaf, det är ett stort misslyckande och det kommer aldrig lyckas!

Det var mer igår, men det har jag glömt bort nu :) Men nog om det också :)
Nu så ska jag nog sätta på någon bra film och krypa ner under mitt täcke ännu mer och bara typ, lata mig! (Y):D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0