tisdag!

Det blev ingen uppdatering igår för jag orkade helt enkelt inte.
Följde iaf med mamma till nova för hon skulle köpa lite nya krukor och sånt smått men hon hittade inget. Så ist handlade hon till mig! (a):D haha fick iaf ett par jeans, en tröja och en bh! :)Mycket nöjd med det!
När vi åkte hem så körde vi in om cg för mamma blev sugen på godis och så är det så himla billigt denna veckan, så det blev 1,1kg godis, en MÅNDAG :O Vi var båda två väääldigt chockade! haha
Sen vid halv tio kanske så gick jag ut med Spike, väldigt skönt faktiskt att komma ut för det var inte så kallt när man väl rörde på sig :)

Idag så ska jag träffa lille creutz, det var väldigt längesen vi träffades nu (N)
Så nu hade jag tänkt att gå och duscha.

pusssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0