tisdag!

Och så var det tisdag, igen!
Rätt konstigt när man tänker efter att veckdagarna bara går om och om igen hela tiden? Alltid samma sak, alltid samma sak i skolan, varje tisdag är det samma sak man gör, man kommer dit och har första lektionen och sen nästa, alltid samma lektioner, varje tisdag och nu när jag tänker efter så, fyfan vad tråkigt det är! Men så är väl "skol livet"

En mycket bra sak idag är iaf att det är exakt TRE MÅNADER till jag fyller 18 :):):):):):) LIKE IT!

Ja skoladagen har ju varit som alla andra tisdagar ocf, men jag och Erika åkte hem tidigare för vi skulle bygga på våra naglar här i Staffanstorp, blev mycket bra :) Så nu är jag hemma igen, får väl snart ta nått att äta och tvinga Andreas också till att äta nått. För just nu så sitter vi i min säng med vars en dator framför oss, haha vilket förhållande vi har? Nej men han sitter faktiskt och gör nått till skolan och jag ska snart ta och göra min svenska som ska vara klar idag, annars sitter vi aldrig så här och tur är väl det, alltså med vars en dator då ju. För jag brukar ju sitta lite vid datorn när han är här, måste ju skriva här :)

Det kommer förmodligen bli en chillkväll idag också, är så himla trött hela tiden tycker jag, kan det vara vädret? Hoppas det :) Fast det ska ju vara kvar i ca 6 veckor till tyckte jag att min mamma sa, usch usch det gillar vi inte. Är faktiskt väldigt trött på snö nu, nu har den varit här förlänge, nu räcker det :(

Uppdaterar senare ikväll för nu ska jag pussa på min älskade pojkvän :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0