söndag!

Åkte till sjöbo vid 6 tiden igår åkte hem till Nattis! Så vi var där en stund och sedan så kom Cecces pappa och hämtade mig, Cecce och Erika för att köra oss till ystad!
Väl framme i lokalen så var där helt okej stannade inte så jättejätte länge för jag skulle sedan till kornheddinge!!! haha med andra ord, hem till käraste Ellen :) Stannade en stund där också sen åkte jag och Andreas hem, jag hinner knappt göra mig i ordning för sängen innan jag sov, kommer faktiskt inte ens ihåg hur jag hamnade under täcket! Så trött var jag :)

Vaknade nu för en stund sen, var tjurig mot min stackars älskling, torr i munnen, ont i nacken och ont i huvudet! :( haha. Får vara lite snällare mot honom sen när han har kommit hem från jobb :):):):):):):)

Idag så blir det bara till att ta det lugnt och bilder från igår kommer senare idag!

pusss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0