snabb uppdatering!

sitter hemma just nu, måste verkligen städa mitt rum, igen! Jag förstår verkligen inte hur det kan bli så stökigt så himla snabbt! Det är ju nästan sjukt. Hela sängen är full utav kläder och helt obäddad! Har faktiskt börjat bädda min säng nu varje dag när jag hinner och kommer ihåg det, eller ja Andreas gör ju det också rätt ofta för jag går ju alltid upp för honom. Men på något sätt så tycker jag att rummet ser lite renare ut när man väl har bäddat sängen, fast det ligger kläder på typ varenda kvadratcentimeter över glovet.
Min pappa har alltid sagt till mig att vi aldrig kommer behöver byta golv på mitt rum för allt mitt skit jag har här inne täcker det! haha rätt så sorligt, ibland kan här liksom ligga massa olika väskor och kläder, framför allt strumpor av alla sorter och ja jag vet inte riktigt. Har ju fått en tvättkorg men av någon konstig anledning så hamnar ändå kläderna, utanför den. Kanske behöver en större? haha!
Men nog om det!

men till något idiotiskt istället! 
Det som hände igår, med min lärare! Man gör ju bara inte så, de flesta vet vad fast jag inte riktigt skrev ut allt här igår för det hade jag inte lust med just då. Men hon fick iaf spel på mig för jag sa som det var på skolan så sa hon att jag skulle sticka därifrån och aldrig mer komma tillbaka?! hahah oki fine! så jag stack ju så klart, stannar ju inte kvar där om man får gå. Men saken jag skulle säga eller ja skriva var att jag ska till skolan på MÅNDAG?! Med min mamma för vi skulle visst lösa detta här nu helt plötsligt, och igår hade hon sagt till min mamma att jag inte skulle känna att jag inte var välkommen längre till skolan? hallå precis sa du ju att jag inte fick komma tillbaka, jaja men hennes val. Mot mig kan hon vara uppkäftig sen när mamma ringer dit nej då ska det vara hur bra som helst?! haha lägg av typ. Men ja, jag får väl gå dit och jag ska ju verkligen säga vad jag tycker, dom får gärna ge mig ig om dom vill men dom ska få höra sanningen nu för den gömmer dom sig för!

Bättre saker, jag ska iaf spendera hela kvällen med andreas för han åker ju imorgon, dont like it (N) Så att han åker är sämre saker! Men ja, får väl se vad vi gör, det blir nog bara lite film mys och sånt har ju ändå sovit hela dagen redan! haha
 <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0