onsdag!

hela klassen hade praktik idag, men icke jag för jag hatade den där jag var så jag har ingen nu längre :)
Skulle egentligen till skolan idag men fick ett sms av min lärare att jag skulle stanna hemma istället och göra lite olika uppgifter!

Ska göra det nu snart har inte riktigt haft tid idag... (a) haha

Har iaf haft en helt underbar dag med min älskling, vi gick upp ganska tidigt och åt frukost sen så satte vi oss lite vid tvn, tog en dusch och sen så gick vi ut med spike på gräsmattan och lekte lite med honom, tog en massa fina bilder och hade väldigt roligt.
Vet inte riktigt hur länge vi kan ha varit ute, men när vi kom in igen så satte vi igång en film och vi båda somnade på ca fem minuter, vaknade vid halv fyra igen och nu så ligger jag här i soffan och kollar på navy cis, love it!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0