onsdag!

Ska iväg och klippa mig idag, kvart över ett, wihooo! Behövs verkligen har liksom aldrig fått tummen ur röven och orkat fixa tid, men eftersom jag ändå gick för bli igår med creutz så var det ju lika bra att gå in där. Så det är vad jag ska göra än så länge idag. Jag skulle också tänka på Rebecca klockan 6 då hon tatuerar sig, förstår dock inte hur hon vågar :) menmen.

vaknade iaf för en stund sen så jag ska nog gå upp och äta snart och gå och duscha hade jag tänkt mig sen när klockan börjar närma sig ett får jag ta mig ner till min frisör.

Bestämde även med lilla emma igår att vi ska åka med vår ena lärare upp till jönköping på helgen vecka 11, bo på hotell, gå på frisör mässan och lite sånt smått och gott! :) Kommer bli skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0