onsdag!

Det blev ingen uppdatering igår för jag orkade helt enkelt inte när jag kom hem, plus att Andreas var med mig! :)

Men idag så har jag varit i skolan istället för på praktiken för vi skulle träna till tävlingen imorgon och sen så skulle vi sminka våra dam dockor också! :) Så dagen har varit mycket mycket brao! Börjar faktiskt bli lite nervös nu inför imorgon! :( haha men det är bara till att hoppas på det bästa och bara inte tänka på att det är någon tävlig, utan kanske helt enkelt en enkel uppgift i skolan!

Ikväll så kommer Cecce hit och sover här för att mamma sedan ska köra oss till Malmö imorgon mycketmycket tidigt! Invigningen börjar kvart över åtta och sedan kvart över nio börjar  tvåorna föna, shit så nervös jag blir bara utav att tänka på det nu?!

Blir nog att åka iväg en stund med min kära pojkvän innan också så det ska bli mys, <3<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0