måndag

Hur kan det finnas så löjliga människor i denna världen :(?!

Sitter iaf i skolan just nu och gör som vanligt ingenting! Kom hit halv nio och hade inte lektion förrens klockan tolv, och på lektionen var jag bara den sista kvarten för jag och min kära Ceccil var i salongen och fixade med tävlingsdockorna! Så nu är dom klara :)

Har håla nu igen och börjar om 25 min, har suttit här och ugglat i ca 35 :(
Men ska nog fan ta mig hem för jag är så lack på denna dagen just nu!

När jag kommer hem idag så ska jag städa undan lite på rummet och sedan ska jag till IKEA med andreas, ska handla en lampa till skrivbordet och någon matta tror jag.
Och sen så ska jag åka och handla present till Sandra som har fyllt 18 och ska ha fest på lördag, och det taggar vi till :)!!

Och ikväll blir det film, mys!
Men nu funderar jag på att ta och bege mig till bussen, åka hem, slänga mig i sängen med datorn och bara vänta till min älskade pojkvän kommer hem till mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0