Måndag.

Så var det måndag, och jag har ju som sagt då varit i skolan idag och pratat med två av lärare och min mamma var ju också med. Det gick väl rätt så bra, ska ju inte säga att det gick dåligt ju.
Har varit hemma i ca en timme nu och jag sitter och lyssnar på free fallin, hörde den igår, första gången på väldigt länge, och nu lyssnar jag hela hela hela tiden!
Ibland är det skönt att bara sitta och lyssna på lugn musik och verkligen inte göra någonting alls!

Uppdaderade ju inget igår efter att jag hade kollat på film, såg grease förresten, tröttnar verkligen aldrig på den filmen och jag sitter alltid och sjunger med lite för mig själv när jag ser den också. Men efter filmen så gick jag och åt lite och sen så kände jag hur trött jag var så jag gick och la mig i soffan med datorn på magen ett tag och så pratade jag lite med Andreas i telefon också sen så följde jag mamma när hon skulle ut med Spike också sen blev det soffan igen. Så man kan säga att jag hade en riktigt slappedag igår, men det behövdes nog bara ta det lugnt exakt hela dagen! :)

Idag så får jag väl se vad dagen har att bjuda på! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0