måndag!

Alla hjärtans dag igår då ja som alla vet! :)

Vaknade med Andreas på morgonen och så blev det en mycket mysig morgon sedan så åkte han hem lite senare. Sedan vid fem tiden så kom han hem till mig igen med tre fina röda rosor, mhm I love him! Sen vid halv 6 tiden så åkte vi in till Lund för att se på bio, valentines day, stavas det så? Iaf så var den mycket mycket bra, och det blev både en mysig morgon och sedan en mysig kväll. Kom hem vid ca halv nio tiden satte oss på min säng och pratade lite, alltid lika skönt att bara kunna prata om absolut ingenting egentligen. Så ja, för mig blev det iaf en mycket lyckad dag :)!

Och sen idag så blev det skola igen, ville verkligen inte gå upp imorse, skulle egentligen ta bussen halv åtta men sen så blev det fem i åtta och till slut så blev det att jag tog den kvart över åtta, usch ville verkligen inte till skolan idag :(! Sedan så kom min älskade pojkvän och hämtade mig vid tolv tiden igen, han är verkligen bäst! <3

Idag så ska jag och Rebecca titta lite på bruduppsättningar som jag ska göra sen till ett prov på henne, ska även göra min svenskläxa. Och just nu så sitter jag hemma hos Andreas med honom och P! Kollar lite på tv och sitter här med min dator och dom håller på inne i badrummet och fixar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0