lugn dag!

Idag så har det blivit chilla hela dagen! :)

Kom hem till Andreas vid 4tiden och ca halv 6 kanske så gick vi hem till mig för att hämta en film som han sedan skulle lämna! Efter det så skulle vi åka till obs, eller ja vid kanske sju tiden men kände att jag verkligen inte orkade för jag var så jävla trött :( haha but that's life sometimes!

så istället så satte jag, andreas och p oss i soffan och kollade på tv, och sen så handlade vi glass sen hem och kolla på femman med dom som då påstår att de inte tåler ström eller nått?!
Och just nu så sitter dom och kollar på james bond och jag sitter här, eller ja jag sitter ju med dom men jag sitter med min dator i knäet! :) oh jag älskar min dator :)

Imorgon så vet jag inte riktigt vad som händer, måste iaf träna på tävlingsfrisyren!!! Fan snart dags, på torsdag gäller det, ajaj börjar bli riktigt nervös nu fan att jag inte ska klara det, men man får väl försöka att tänka positivit!! :)

Här kommer också lite bilder på min docka när jag fönade den senast!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0