lördag, och Andreas är borta! :(

Lördag idag då ja, och sjävklart så jobbar jag ju inte nu när Andreas ska vara borta i en vecka, utan nej istället så jobbar jag på lördagen när han kommer hem! :(
Var faktiskt väldigt ledsen igår när han skulle åka hem, för jag har ju haft det rätt jobbigt nu ett tag och han har funnits där hela tiden och stöttat, och nu helt plötsligt är han borta! :( Har pratat lite i telefon idag och han sa till mig att när jag hade somnat igår så höll jag i hans hand och jag ville visst inte släppa den när han skulle gå. Men han är snart hemma igen, :)(L)

Har precis kommit hem från min farmor för jag har klippt och färgat hennes hår, :) Senare så får vi väl se vad dagen har att bjuda på!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0