Linn 18år!

Idag fyller min käraste barndoms kompis 18år, wihooo GRATTTIS PÅ DIG LIM! :DDDD
Det är faktiskt ganska roligt, för vi har verkligen känt varandra hela livet. För den dagen Linn döptes, så föddes jag så första gången vi träffades var efter hennes dop på bb. Inte för att man kommer ihåg eller ens märker riktigt så att man "träffar" någon när man bara är några timmar gammal så gjorde vi ändå det. :)

Men men, dagen kommer att bestå utav att snart måste jag gå och duscha, och sedan ska jag till min nya praktikplats för första gången, ska faktiskt bli mycket mycket roligt! Tror redan att den är bättre än vad den andra var, fast jag inte ens har varit där än :) Så jag är faktiskt ganska taggad på det!

Har också en jäävla träningsvärk i armarna typ och magen efter igår, haha fyfan! Är så otroligt otränad får nog ta och ändra på det! :)

Här får ni en bomb av gamla bilder på mig och lim! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

Har du varit ful hella livet... :/

2010-02-17 @ 09:13:26
Postat av: Rebban

HAHAHA, jag pallar inte att man ska försöka trycka ner andra! Varför lär man sig inte att stava och sedan skaffar sig ett liv? Och sluta trycka ner andra för att verka bra själv! :)

Bara vad jag tycker :)

Carolin, du är baxi:) ihihihi

2010-02-17 @ 18:17:33
Postat av: helen parri

måste bara säga att jag tycker carolin var och är riktigt söt. förstår inte varför man inte kan låta andra va? de blir ändå bara skit för en själv. du mår bara dåligt av de själv, lägg ner nu! börjar tröttna nu, har försökt att skita i de och inte lägga mig i. men för fan, väx upp nu!

2010-02-17 @ 19:51:27
Postat av: linn

tack så mycket snäckan :) det är faktiskt helt otroligt att vi träffades för första gången när du bara var någon timme gammal, vi har upplevt mycket tillsammas och det slutar verkligen inte nu bara för vi blir äldre, Och måste hålla med rebecca & helen att det är sjukt av människor att vilja trycka ner folk så mycket, Och det värsta är att människor inte vågar stå för vem dom är utan är anonyma istället, Men tack så mycket iallafall och söta bilder ;) hihi <3

2010-02-20 @ 14:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0