klippklipp

Sitter hemma och chillar med Helen just nu!
Hon blev hit körd för en stund sen så satt vi lite och nördade oss och sen så nu har jag klipp henne, det blev en rätt bra bit som gick av, men det behövdes dock! :)
Vet inte riktigt vad vi ska göra nu, blir väl bara att ta det lugnt och nörda runt lite på datorn (Y)
Sitter med vars en dator på golvet på mitt rum och lyssnar på en massa gammal musik, tagga tagga till sommaren :D helen har dock lite problem med sin msn och får nog snart damp för den har damp själv :)

Sitter också och väntar på att Andreas ska logga in så jag kan prata lite med honom. Har pratat rätt mycket i telefon idag redan men det skadar aldrig att prata lite på msn också! :) Har hans halsband på mig så han är ändå med mig hela tiden nu när han väl är i sälen!
:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0