kall dag i lilla staffanstorp!

Och så var det kväll, igen!
Tycker att dagarna går väldigt snabbt nu förtiden!

Pappi var snäll och körde mig hem till Creutz innan vid halv tre tiden. Var där i tio minuter kanske sen så gick vi ut på en lite rundtur i lilla staffanstorp och kameran var med och efter som lilla crösen är mycket duktig på att fota blev det några bilder :) Gick iaf från henne upp på backen vid lidl så följde vi den till en väg som sedan ledde in till kråkskogen, haha ut därifrån och till vårat käära city gross. Efter det gick vi till ica för att hämta ut ett paket men det gick icke så vi tog bussen hem till mig istället. Väl här hemma satt vi och snacka lite skit sen skulle crös göra en snöängel så vi gick ut i kylan igen och tog blir bilder på Spike och filmade när hon gjorde en snöängel!

Och nu så sitter jag i min kära säng och är jävligt hungrig upptäckte jag precis så jag får nog gå ut och äta nått snart! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0