im back!

Skrev inget igår och tänker berätta varför nu! :)

först och främst så jobbade jag mellan elva och sju, och sen så kom Andreas hem igår efter att ha varit i sälen en vecka så när jag slutade igår var han utanför city gross och väntade på mig, och gud så glad jag blev att se honom! Har verkligen saknat honom! Så vi gick in för att handla lite gott för att kunna ha en mysig kväll tillsammans framför tvn kollade på melodifestivalen och sen så såg vi lite i början på en film som gick på tvn som hette på smällen. Såg ju dock bara början för sen tog vi en runda med lilla Spike som behövde komma ut! :) När vi kom in igen så såg vi vidare på filmen som vi båda två redan hade sett men den är ju faktiskt ganska rolig så det var bara mysigt!
När filmen var slut så gick vi in och la oss och pratade en väldig massa och ja, det känns så jäääävla skönt att han är hemma igen!  <3

Till fredagen!
Jobbade ju mellan kvart i åtta och kvarti fyra, sen så hemoch fixa mig sen mötte jag Emma på busstationen och sen stack vi till konsum för att möta Jimmy, sen stack jag och Emma hem till henne igen så sminkade jag mig och så sen kom det dit mera folk, trevligt trevligt!  Stack dock hem ganska tidigt för jag skulle ju jobba på lördagen och kände att jag faktiskt behövde sova för jag hade ju ändå varit uppe sen halv sju!! (N)

Och idag!
Andreas åkte precis för att han skulle fixa lite grejjs så jag tänkte att jag skulle gå och duscha och göra vid mig och så får vi se vad som händer sen, kanske tar en runda ut till nova idag istället för jag behöver nya hörlurar till mobilen och sen så ska jag nog köpa ett par byxor från gina! :) Sen så måste vi också skicka tillbaka mina skor till hm för dom passade inte :((( Men, det är ju ändå inte sommar än så jag kan ju inte använda dom ändå :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0